Чому кадровий облік доцільно віддати на аутсорс?

Далеко не кожна компанія може містити інспектора відділу кадрів, а від якості ведення документації залежить безпека бізнесу.
Зараз увагу перевіряючих органів націлене на компанії, в яких працює від 10 до до 60 осіб: адже очевидно, що середній бізнес не завжди веде документообіг грамотно, найчастіше кадровим обліком займаються бухгалтера, а на практиці це означає, що діловодства немає взагалі: в кращому випадку є накази і особисті картки співробітників. При цьому за діючими штрафів кожна помилка в кадровому діловодство (саме в оформленні документів), обходиться в 1 мінімальну зарплату. Зрозуміло, помилки повторюються з одного особової справи в інше і штраф бізнесу, в якому працює і оформлено 15 осіб, за яких своєчасно платять податки, буде астрономічним.
В особовій справі може не вистачити підпису або наказу, може не вестися який-небудь журнал з 17 обов’язкових і тоді по кожному співробітнику, по кожній відсутньої рядку в журналі якого немає (!!!) буде вважатися як окрема помилка. При такій небезпеці для бізнесу очевидно, що вимоги до кадровику дуже високі і знайти кваліфікованих фахівців в кадровому діловодстві дуже складно. Ну а працювати за невелику зарплату хороший професіонал не захоче – найімовірніше піде на велике підприємство з пристойною зарплатою.
Саме тому послуги кадрового обліку на аутсорс, що надаються компанією «Статус» дає Замовнику наступні вигоди:
4 причини передати кадрове діловодство на аутсорсинг:
Ви скорочуєте витрати:
Причому не тільки на зарплату «кадровика», а й на всі процеси, пов'язані із забезпеченням роботи: податки, робоче місце, програмне забезпечення, юридичні консультації тощо.
Ваші Документи завжди в порядку:
Ми володіємо нормативною базою і знаємо що саме вимагають і на що звертають увагу перевіряючі, тому відповідаємо за повноту і грамотність ведення документообігу.
Ви не залежите від співробітників:
Ми не захворіємо, не підемо у відпустку, не звільнимося. Ви завжди будете мати доступ до даних, і ведення документообігу завжди буде виконано якісно і в строк.
Ви дієте ефективно:
оперативно отримуєте грамотну консультацію і сценарій дій в конфліктах, керуєте процесом і виходите переможцем. Маючи досвід вирішення безлічі складних ситуацій ми знайдемо найкращий вихід.
Оберить з чого почати:
Аудит наявної документації
3000 грн одноразово
- Аналіз наявних документів
- Опис помилок обліку
- Розробка плану їх усунення
Оформлення документів, яких не вистачає
від 8000 грн одноразово
- Формування журналів
- Створення електронної бази співробітників
- Оформлення особистих справ співробітників
Ведення кадрового обліку
від 5000 грн в месяц
- Системне ведення документів
- Взаємодія з бухгалтерією
- Підготовка і здача звітів

Один з напрямків нашої роботи - це консультування підприємств по систематизації бізнес-процесів в області менеджменту, маркетингу, управління персоналом та, зрозуміло, кадрового діловодства. З 2018 роки ми спеціалізуємося на веденні кадрового обліку на аутсорс і пропонуємо Вам разом з нашими клієнтами економити Ваші час, зусилля і кошти.
Наші клієнти говорять:


Введите текст заголовка
Як ми співпрацюємо?
Що робите ви:
Повідомляєте нам про кадрові події: прийом / звільнення співробітників, відрядження, відпустки і т.п.
Що робимо ми:
Готуємо повний пакет необхідних документів.
Вчасно проводимо всі дії щодо заповнення документів і контролюємо підписання документів Вашими співробітниками.
Комунікуємо з держслужбами: вчасно здаємо повідомлення і звіти до центрів зайнятості та військкомати.
Надаємо експертну підтримку – консультуємо, що повинен, а що не повинен робити роботодавець, які документи потрібні, а які не потрібні відповідно до трудового та суміжних законодавством.
Супроводжуємо в разі перевірки.
Займайтеся бізнесом, а ми займемося паперами!

Визначте, які послуги кадрового діловодства потрібні Вашої компанії:
Актуальна для молодих компаній (стартапів). Ми розробимо і введемо в дію нормативні акти, кадрову документацію, документацію з охорони праці, шаблони облікових документів, робочого часу і розрахунків з персоналом відповідно до вимог кодексу Законів про Працю України.
Зверніть увагу, що відповідно до вимог Законів, СПД зобов’язана вести кадровий документообіг в повному обсязі.
З 2017 року підприємства та фізособи-підприємці зобов’язані не тільки надавати щорічні звіти, але і вести листування з військкоматами по місцях прописки співробітників, направляти співробітників на медогляди і повідомляти про будь-які зміни в положенні військовозобов’язаних. Більш того, з 2020 року поточні звіти про військовозобов’язаних прив’язані до звітів по ЄСВ, що значно ускладнює роботу бухгалтера, або змушує роботодавця виділити спеціаліста для ведення військового обліку.
Затребувана послуга для підприємств з історією. За результатами кадрового аудиту експертами нашої компанії готується докладний звіт із зазначенням виявлених порушень і план по усуненню помилок. Ми маємо досвід відновлення і створення кадрового документообігу підприємств, які працювали протягом 20 років і мали 5% документів від необхідних. Ці підприємства успішно пройшли перевірки Держпраці з відтвореним кадровим документообігом, повністю відповідним бухобліку.
Ви маєте можливість передати нашій компанії на аутсорсинг ведення всіх функцій кадрового діловодства, або якусь їх частину, виходячи з вашої ситуації. Ми готові розробити оптимальний варіант саме для Вашого підприємства.
Якщо Вам потрібно щоб Ваш співробітник поєднував ці обов’язки з іншими – найнадійніший спосіб – навчити його. Ну а для впевненості в якості роботи «новобранця» протягом року після навчання на наших курсах кадрового діловодства ми будемо коуч Вашого співробітника: контролювати його роботу і розвивати його.
Залиште Ваші контакти іми зв’яжемось з Вами.
Ця послуга оптімально поєднується із послугою Пошук персоналу на аутсорсі